Kreslili jsme rudkou, uhlem a křídou, základním kresebným materiálem, který používali už i naši prapředci. K tomuto "drsnému" kresebnému materiálu se hodilo i divoké vlčí téma. Povídali jsme si o vlcích, proč se jich dříve lidé báli i proč se tak často v pohádkách vlk objevuje jako ta nejvíc negativní postava. Dnes naopak děti vlky milují, líbí se jim nejen jejich vzhled (podoba s jejich potomky - psy), ale i povaha, život ve smečce, rodinné vztahy. To, co na vlcích obdivovali jiné národy, třeba Indiáni.
Tak nám třídu zaplnila smečka převážně hodných vlků různých tvarů a barev.
Děti 5 - 7 let + jedna desetiletá.
|
Tak drsný vlk až prohryzal i papír. |
|
Úžasně citlivá kresba, míchání barev. |
|
Tento vlk má kolem sebe dokonce nakreslený záznam zvuků, které vydává. |
|
Prudce elegantní a něžný bílý vlk. |
|
Vlk z pralesa nebo z džungle pod pavoučí sítí, do které si chytá kořist. |
|
Smutný vlk nedohonil zajíce. Co je pro jednoho prohra, pro druhého výhra. |
|
Vlčice učí vlčata vít na měsíc. |
|
Vypadám drsně, ale jsem hodný vlk. A to červené není Karkulka, ale moje červená panenka na hraní. |