pondělí 12. října 2020

PONDĚLÍ B - PTAČÍ SNĚM

 Podzim je v plném proudu a na svých procházkách se psem, když pozoruji přírodu, jsem narazila na různá ptačí shromáždění. Samozřejmě se houfovali ptáci odlétající do teplých krajů - špačci, vlaštovky. 


Ale jednou jsem šla kolem domu, který je celý porostlý břečťanem, skoro mu ani okna nebyla vidět, a najednou slyším cvrlikání. Mezi listy bylo schováno možná 50 vrabců. Byl to takový vrabčí dům. To stejné, ale ne na domě, ale ve dvou sousedících stromech, jsem viděla i v Újezdečku. Tam žije celé vrabčí společenství. 

Docela by mě zajímalo, o čem si taková spousta ptáčků povídá, když jich je tolik pohromadě.

Vzpomněla jsem si na knížku Petra Síse Ptačí sněm o statečném dudkovi a hlavně s úžasnými ilustracemi autora.


Zkuste prosím nakreslit takové ptačí setkání. Mělo by být alespoň trochu poznat jednotlivé ptáčky, jestli budou všichni stejní, nebo to bude opravdu setkání různých druhů ptáků. 

Žádné komentáře:

Okomentovat