úterý 17. listopadu 2020

ÚTERÝ B - LODĚ NA MOŘI

Tak dnes, o státní svátek, jsme se podívali na moře. A abychom mohli svobodně plout po té "velké vodě" potřebujeme loď. Ale jakou loď, veslici, plachetnici nebo snad jachtu. Každý si může vybrat podle sebe.

Na práci jsme potřebovali karton, fixy, nůžky, sešívačku, lepicí pásku, lepidlo a obyčejný papír. A ještě jsme si připravili textil modré nebo zelené barvy (ručník, šátek, tričko, prostě to, co máme doma).


Na karton ze staré krabice jsme fixou nakreslili tělo lodi, vyzdobili. Já si vybrala plachetnici, dřevěnou s otevřenými střílnami pro děla, nezapomněla jsem ani na kotvu.


Loď jsem vystřihla. Zvlášť, ze zbytků kartonu jsem udělala stěžně, přicvakla je sešívačkou a zezadu ještě přelepila lepicí páskou.


Na hlavní stěžeň jsem přidělala i strážní koš, aby námořníci mohli dobře pozorovat okolí.


A ještě před tím, než jsem vytáhla plachty, musela moje loď vyvěsit svojí vlajku, pod kterou vypluje. Věděli jste, že vlajky měli i piráti a nebyla to jen ta známá lebka.




A teď už jen vytáhnout plachty kapitáne a šťastnou plavbu!


Já nakonec ještě přidala nějaké další postavičky, to už je na vás, co doma najdete.


A tady už máme super lodě, které vznikly na online hodině. Jsou úžasné, moc děkuji.










Žádné komentáře:

Okomentovat